سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

90/4/23
6:54 ع

دیروز تو یه کتاب خوندم که رمز موفقیت تو هر کاری اینه که خودت رو در یک چارچوب برنامه قرار بدی و به عمل کردن آن متعهد باشی.           

چند وقت پیش از یکی پرسیدم رمز موفقیتت در زندگیت چیه؟بادی به غبغب انداخت و صداش رو صاف کرد و گفت:پشتکار/تلاش/کوشش.بهش گفتم آخه همه اینا که یه معنی رو میده یه نگاه عاقل اندر سفیه بهم کردوگفت:هروقت فرق اینا رو فهمیدی آدم موفقی میشی.

 هرچند که رمز موفقیت طرف داشتن سهم الارث بزرگ از پدربزرگش بود و هر چند که خودش هم فرق بین این چیزایی رو که بلغور کرد رو نمیدونست ولی خوشحالم که جای اون نیستم چون همه ارث رو خرج خوشگذرونی کرد و ازم خواست که یه  کار واسه پول در آوردن جلوپاش بذارم! البته کاری که حداقل در حد یه مدیرعامل باشه چون کمتر از اون خوبیت نداره .منم یه کار عالی بهش پیشنهاد دادم هم فکریه هم کمکی میشه به علم!ازش خواستم فرق بین تلاش و کوشش رو بهم توضیح بده .اونم گفت باشه رفت تا فرقشو پیدا کنه.الان 5 سال از این ماجرا میگذره و فکرکنم هنوز داره میگرده.

ولی من رمز مووفقیت رو پیدا کردم.به نظرمن آدم واسه این که تو یه کاری موفق بشه باید اراده  و انگیزه داشته باشه. یه یاعلی بگه و همت کنه

میگن"خواستن توانستن است"       

راست میگن نه؟


  
مشخصات مدیر وبلاگ
 
Aryana 240[0]
 

سلام به همه دوستای گلم.امیدوارم از خواندن مطالب این وبلاگ لذت ببرید.قراره در وبلاگ "من و تو "راجع به همه چی و همه کس بحرفیم یعنی اینکه هیچ موضوع خاصی مد نظرم نیست.به همین راحتی!


لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
صفحه‌های دیگر

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ